A | A | A

Nagi Lunch

To młoda wrocławska formacja, która powstała w tym roku.

Swoją muzykę określają jako fuzję gatunków: "jest tu trochę bluesa, trochę rocka, zdarzają się ballady" - opisują muzycy, którzy dużą rolę przywiązują do tekstów swych utworów: "śpiewamy tylko po polsku, piszemy polskie teksty oscylujące wokół poezji - chcemy się wyróżniać".

więcej: www.myspace/nagilunch

ZDJĘCIA
DŹWIĘKI
Piosenka konkursowa "ROCK & ROLL"
Relacja Radia Wrocław o zespole Naked Lunch

WASZE KOMENTARZE (23)
~gajowy (81.219.xxx.xxx) | 2010-11-14 20:34:52
G...o to wszystkich obchodzi, to są Wasze problemy, nie zasmiecajcie więcej forum tymi bzdetami. PRZEGRALIŚCIE-UKŁONIĆ SIĘ-WYPAD ZE SCENY!!
~NAGI LUNCH (83.8.xxx.xxx) | 2010-11-14 18:27:25
Sprostowanie- bo juz mamy dosc ciaglych nieuzasadnionych zarzutow ze strony Fryderyka. Dawno, dawno temu gralismy (Dominik Sobolewski,Robin Błaszkiewicz,Kuba Bukowski- Kuba gral w THE RIFFERS na klawiszach, duzo duzo wczesniej) razem w jednej kapeli o nazwie THE RIFFERS, gdzie napisalismy razem min. Kim Jestes i Pozorow Gre Po 2 latach od zespolu na rzecz Katedry odszedł Fryderyk. (Reszta członkow poczatkowo chciala zostac przy nazwie THE RIFFERS, jednak za namowa nowych członków Rafała Wawrzenia i Michała Chodzikiewicza powstał NAGI LUNCH) Nie wiem jak Katedra, ale Nagi gra z okresu Riffersow dwa wyzej wymienione numery. (nie chcac spiewać słow ktore napisał Fryderyk, napisalismy swoje totalnie nowe, jednak muzyka ktora wspoltworzylismy została, ze wzgledow oczywistych) A to ze tytuł utworu "pozorow gra" nie był adekwatny do nowych słow, zmienilismy go na Rock'n Roll. Nie jestesmy wiec w stanie zrozumiec ciagłych publicznych oskarzen ze strony Fryderyka, że to mu ukradlismy, a tamto było jego. OFICJALNIE CHCEMY JE ZDEMENTOWAC I ZAPEWNIC ZE SA NIEPRAWDZIWE. Mamy nadzieje, ze rozwialismy watpliwosci osob ktore nic nie wiedziały o tej chorej i dziecinnej sytuacji. Na przyszłośc pragniemy zaznaczyc, ze Fryderyk jest w posiadaniu naszych numerow telefonow, wiec zamiast publicznie oskarzac, moze do ktoregos z nas poprostu zadzwonic. Bardzo chetnie odbierzemy i z nim porozmawiamy. Na koniec pragniemy dodac, ze jako wspolautorzy utworow: Kim Jestes i Pozorow Gra nie roscimy sobie jakis specjalnych praw autorskich,zlotych tronow czy innych zapytan o mozliwosc zaprezentowania ktoregos z tych utworow przez Katedre. I jeszcze jedno male pytanie: Chyba jesli ktos, uwaza sie w 100% za autora muzyki i słow powinien najprawdobodobniej dac ludziom z ktorym chwilowo wspolpracuje gotowy zapis nutowy badz audio, a nie dopiero na probie razem z muzykami dopiero wymyslac poszczegolne partie, parwda? Pozdrawiamy
~x (78.8.xxx.xxx) | 2010-11-13 23:52:13
dobry cyrk :D "rady sobie w dupę wsadź" - no, a dobre kapele wyskakują jak filip z konopii, broń Boże nie rosną na krytyce, choćby nawet idiotycznej
~NAGI LUNCH (83.27.xxx.xxx) | 2010-11-11 17:37:26
Dzieki za wszystkie głosy, pozdrawiamy NAGI LUNCH. myspace.com/nagilunch
~master (81.190.xxx.xxx) | 2010-11-11 16:28:13
nie no, jerrry, mega kretyńska wypowiedź, nie wiem jak długo nad nią myslałes, ale sugeruję żebys ......... się w łeb ;] myslisz ze każdy dobry muzyk stał się dobrym muzykiem od razu ? porady swoje tez se w ..... wsadz :*
~jerry to buc (81.190.xxx.xxx) | 2010-11-11 16:01:31
do jerry: jezeli wypowiadasz sie w taki sposób, to zapewne grasz w jakims zespole. napisz prosze nazwe i daj wszystkim przykład jak powinno się grać :) poza tym zwróć uwagę na wiek zespołu.
~arolin (83.5.xxx.xxx) | 2010-11-11 15:27:19
A mi się właśnie podoba. Przynajmniej przyciąga uwagę. Nie wiem jakie spory są tam między Wami, kto ma rację, a kto nie, ale o wiele bardziej chce się tego słuchać niż "Katedry".
~jerry (94.231.xxx.xxx) | 2010-11-10 16:11:37
O jakiej poezji chłopcze mówisz, w tym wywiadziku? Bo chyba nie o tym utworze. Polecam przeczytac kilka ksiazek zanim zaczniecie prawic o pseudo poetyckich tekstach. Slaba kompozycja, niczym nie wyrozniajacy sie wokal. Gitarzysta sili sie na epicke solowke, z ktore nawet u dody nie zrobily by kariery. Zabrac takim dzieciakom gitary i zaprowadzic do szkoly, by mogly spelniac sie w w szkolnych scholach albo przy ognisku.
~Ptaku (87.105.xxx.xxx) | 2010-11-10 12:47:10
gitara w takim kawałku jako "podkład" ? :D cholerka, fajnie macie :D aż mi się przypomniało, jak kiedyś na mieście zobaczyłem plakat The Riffers na którym słowa 'koncert' i 'wagon' były kwadratowo wycięte z mojego plakatu na inną imprezę - widać jazdę po bandzie z prawami autorskimi macie we krwi ;)
~Fryderyk Nguyen (83.8.xxx.xxx) | 2010-11-09 20:57:46
Kurt, masz rację, że "Rock & Roll" to przerobiona wersja utworu "Pozorów gra" skomponowanego przeze mnie (w całości). W The Riffers natomiast nie grałeś w tym czasie gdy powstał, ale nie rozważajmy już tego tematu, bo wszyscy (ja, Wy) wiemy jak jest naprawdę. Nie uważam Was jednak za konkurentów, nie chodzi mi o eliminowanie, ale jak zwykle - o prawdę.
~Damian - Remembrance (79.110.xxx.xxx) | 2010-11-09 20:10:43
Tekst i wokal dla ambitnych - to mi się podoba! Muza jak muza, ale trzymam kciuki i pozdrawiam panowie:)
~sobol (83.27.xxx.xxx) | 2010-11-09 20:02:44
pozdrawiam czytanie ze zrozumieniem !
~alan (87.99.xxx.xxx) | 2010-11-09 19:38:10
A ja myślę, że jak zaczynacie od takich akcji, to nic z was dobrego już będzie i nie wróże wam przyszłości...
~pzdr (81.219.xxx.xxx) | 2010-11-09 19:31:19
no to coś sie miotacie w zeznaniach, najpierw piszesz że miał "wkład" Fryderyk, a potem że "skomponował" podkład.
~Kurt (83.21.xxx.xxx) | 2010-11-09 18:40:45
Utwór "Rock & Roll" to przerobiona wersja utworu Pozorów Gra, w któego powstanie faktycznie miał wkład Fryderyk za czasu, kiedy był gitarystą w naszym zespole (wtedy nazywaliśmy się The Riffers), więc nie gramy utworu innego wykonawcy, a tylko utwór, do którego podkład skomponował były członek zespołu. Dziękuję
~muzyk-emeryt (83.26.xxx.xxx) | 2010-11-09 18:38:46
Panie Fryderyku. Muzyka jest tworzona od tysięcy lat, dlatego ciężko jest znaleźć melodię, która nie będzie podobna do żadnej innej. Nie mówiąc już o riffach gitarowych. Wiele jest utworów opierających się na jednakowych akordach. Nie szukając daleko: zna Pan utwór Pidżamy Porno "noc jak noc"? Czyż nie jest on trochę podobny do "nicości" Pana autorstwa? Proponuję się zastanowić przed oskarżaniem innych o plagiat. A takie próby wyeliminowania konkurentów są dla mnie wręcz żałosne... Z całym szacunkiem do Katedry – nie potrafi Pan pogodzić się z tym, że ktoś może tworzyć muzykę, która bardziej podoba się publiczności?(co uwidacznia się w komentarzach pod Katedrą i Nagim Lunchem). Jeśli rzeczywiście tak bardzo brzydzi się Pan komercją, to czy nie powinien Pan przywiązywać mniejszego znaczenia do konkurencji? Pozdrawiam i życzę sukcesów oraz podejścia do muzyki jako czegoś ponad podziałami.
~zdziwiony (93.181.xxx.xxx) | 2010-11-09 18:09:15
hmm... wykonanie w gruncie rzeczy nie najgorsze, ale wystawianie na konkurs piosenki innego wykonawcy bez zgody autora (przynajmniej tak wynika z mowy "Fryderyka") to bynajmniej zły pomysł.
~Kuba Pyziński (83.27.xxx.xxx) | 2010-11-09 17:37:48
a ja mysle, ze jesli ktos dostaje wene od Boga to powinien dzielic sie swoim dziełem z całym światem. a nawet jesli Fryderyku to co piszesz jest prawda ( w co szczerze watpie) to potraktuj to jako hołd zlozony twojej( na bank) skromnej osobie i bogatej tworczosci... - pewnie to jest wyjasnieniem o ktore tak zarliwie prosisz. .... haaha, ludzie to maja pomysly! a Wiem! napisz list do Bronka lub papieza..... Na Negiego poszedł głosik juz:D
~anty Fryderyk (83.8.xxx.xxx) | 2010-11-09 17:31:57
nawet sie komentowac nie chce jak ktos cos zaczyna o prawach autorskich... zadzwon kolo na antene i sie wyzal, moze cie wysluchaja. A jak nie w prw to w radiu Maryja sprobuj
~fan nagiego (83.27.xxx.xxx) | 2010-11-09 17:22:28
a ja cofnąlem sie w czasie i napisałem bogurodzice, we will rock you, czerwone korale i bialego misia... dobry koles jestes! najwieksza zagadka dziejowa odgadnieta... haha dobry " Fryderyk" jestes! milego dnia
~Fryderyk Nguyen (83.8.xxx.xxx) | 2010-11-09 16:48:26
Zaszło chyba pewne nieporozumienie, ponieważ muzyka tej piosenki nie jest autorstwa zespołu (zmieniono tekst oryginału). Chciałbym prosić więc o sprostowanie, ponieważ mam do niej prawa autorskie, a nikt z zespołu nie zapytał się mnie, czy może ją grać (muzycy wręcz tytułują się, jak wnioskuję z wywiadu, jej twórcami). Zmieniono co prawda warstwę słowną i nieco melodię wokalu, natomiast podkład pozostał taki sam. Bardzo proszę o wyjaśnienie tej sytuacji.
~IronToof (78.8.xxx.xxx) | 2010-11-09 16:26:48
zaje*** solo... i cała piosenka ;)
~janek (83.27.xxx.xxx) | 2010-11-09 15:46:20
Super kapelka, szkoda tylko ze slaba jakosc nagran i naprawde swietna solowka, wokal tez niebanalny. szczerze zycze wam przejscia dalej. pozdrawiam .
pokaż wszystkie komentarze
ukryj część komentarzy
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony. Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
RADIO WROCŁAW NA FACEBOOKU
RADIO WROCŁAW Wrocław, Legnica 102,3 FM| Wałbrzych 95,5 FM| Zgorzelec, Bolesławiec 103,6 FM| Kudowa - Zdrój 98,0 FM
Kotlina Jeleniogórska 96,7 FM| Kotlina Kłodzka 96,0 FM| Bogatynia 89,0 FM
Współorganizatorzy:
Stara Kopalnia Centrum Nauki i Sztuki
Legnica ART Legnica Wałbrzych
Wrocław