A | A | A

The Modts

Grupa powstała w Lubaniu, w 2008 roku. "Jesteśmy zafascynowani nowoczesną, współczesną muzyką z Wielkiej Brytanii" - deklarują. Z Wielką Brytanią łączy się też ich nazwa, która nawiązuje do popularnej w Anglii w latach 60-tych subkultury modsów.

"Zdecydowanie identyfikujemy się z modsami" - mówią muzycy. Przejawia się to także w ich wizerunku: charakterystycznych fryzurach, strojach. "Nie mamy żadnej ideologii, nasze utwory mają być po prostu energetyczne, dynamiczne i skłaniać do dobrej zabawy" - dodaje The Modts.

Skład zespołu:
Arek Machnicki - gitara, wokal
Bartek Borycki - bas
Piotr Mikler - perkusja


WWW: www.themodts.pl
Facebook: www.facebook.com/themodts
Myspace: www.myspace.com/themodts

ZDJĘCIA
DŹWIĘKI
Piosenka konkursowa "Jesteś królem bez szat"
Poprzednia piosenka konkursowa "Chodź zwalczyć ten stan"
Relacja Radia Wrocław o The Modts

WASZE KOMENTARZE (45)
~fan (78.10.xxx.xxx) | 2018-09-18 15:55:58
Byli czasy pozdrowienia dla wokalisty
~Lazy Tailors (78.8.xxx.xxx) | 2012-02-08 17:58:11
Dzięki bardzo.Pozdro z Jawora
~Ola (62.87.xxx.xxx) | 2012-02-08 08:17:14
Trzymam za Was kciuki chłopaki:) Musicie wygrac!!!!! POWODZENIA:)
~Ania (78.8.xxx.xxx) | 2012-02-07 14:10:19
Zajebista piosenka!:)
~Ania (78.8.xxx.xxx) | 2012-02-07 14:09:14
Oczywiście sms juz wysałany:) Powodzenia chłopaki:)
~do reda (77.114.xxx.xxx) | 2012-02-07 12:45:35
TY SAM GOŚCIU PIERDZISZ!Z TWEGO WPISU WNIOSKUJĘ,ŻE JESTEŚ PERKUSISTĄ.NIE JEDZ ZA DUŻO FASOLI JAK CI PIERDZI.
~Robi (78.8.xxx.xxx) | 2012-02-07 10:57:21
Fajne, głos na was panowie!
~red (77.255.xxx.xxx) | 2012-02-07 10:35:33
Lepsze niż konkurencja :) , ale też pierdzi :) tym razem na sumie:)
~T.. (195.117.xxx.xxx) | 2012-01-17 22:45:02
Kibicuje wam chłopaki, jest super - fajna muza, fajny wokal - pozdrowienia i powodzenia
~The Modts (62.87.xxx.xxx) | 2012-01-12 12:55:24
Dziękujemy wszystkim za wsparcie :))
~Ania M (78.8.xxx.xxx) | 2012-01-12 09:46:19
The Modst górą:) Udało się wam! To teraz dalej pokażcie na co was stać:) Bardzo się ciesze:) Gratuluje:D
~Ania (78.8.xxx.xxx) | 2012-01-12 09:43:03
Teh Modts górą!!! Brawo chłopaki:)
~Tomek K. Pudełko zapałek (79.186.xxx.xxx) | 2012-01-11 20:34:44
ex aequo jest jednak możliwe :D wysyłam esemesa tym razem bez strzału w kolano, powodzenia!
~Pudełko Zapałek (77.115.xxx.xxx) | 2012-01-11 18:59:40
Świetnie! Powodzenia, chłopaki!!!
~ark (78.8.xxx.xxx) | 2012-01-11 10:42:11
Mój też!
~Ania (78.8.xxx.xxx) | 2012-01-11 10:38:24
I poszedł sms:)trzymam chłopaki za was kciuki. The Modts górą!!!:)
~ARK (78.8.xxx.xxx) | 2012-01-11 10:11:06
Do boju chłopaki!
~Arielka (89.72.xxx.xxx) | 2012-01-11 10:07:52
Znaczy Modts:)))
~Arielka (89.72.xxx.xxx) | 2012-01-11 10:06:45
Fajnie, że Mots! Głosuję na Was!!
~Andronikus (78.8.xxx.xxx) | 2011-12-17 01:33:53
~1234 Bzdura jakich mało... kup 10 SMS-ów za 2 zł bez VAT-u i masz 20 zł, nawet jeżeli masz 200 znajomych i wyślą po 10 SMS-ów, to daje razem 2000 głosów za + plus głosy słuchaczy. Nawet gdyby w głosowaniach Muzycznej Bitwy brało udział 5000 osób + twoi znajomi, to ich wpływ na głosowanie jest znikomy. Pamiętaj, że oba zespoły mają znajomych wysyłających SMS-y. Dalej wierzysz, że to manipulacja. No cóż jak się ma 16 lat...
~1234 (80.50.xxx.xxx) | 2011-12-16 20:57:11
Jedno jest pewne tutaj nie ma przypadkowych głosów, najczęściej wygląda to tak że jest po kilkadziesiat lub kilkaset głosów z jednego numeru telefonu, wiem to z pierwszej ręki. Organizatorzy powinni się wsydzić ale liczy się kasa za smsy.
~The Modts (79.162.xxx.xxx) | 2011-12-13 17:31:35
Dziękujemy wszystkim za oddane głosy :) Pozdrawiamy:)
~Pudełko Zapałek - Michał (77.115.xxx.xxx) | 2011-12-13 16:39:09
Poza tym, to, że ktoś odpada lub pozostaje w konkursie, obiektywnie nic nie znaczy. Najeździłem się już trochę po różnych konkursach i festiwalach i wiem coś o tym. Róbmy swoje!
~Pudełko Zapałek - Michał (77.115.xxx.xxx) | 2011-12-13 16:27:50
Bardzo dziękujemy za pojedynek. Na pewno jesteśmy z zupełnie innych planet, ale muzyka przecież powinna łączyć, nie dzielić. Sam nie wiem, jakimi mechanizmami rządzi się taki pojedynek, po raz pierwszy bierzemy udział w konkursie tego typu. Nie wiem, czy decyduje tutaj ilość osób w zespole pomnożona przez ilość znajomych, ale na pewno wiem,że w konkursie rozgrywanym systemem "pucharowym" zawsze ktoś odpada... I zawsze ktoś czuje się pokrzywdzony. Tym bardziej, że jesteście naprawdę dobrym zespołem, gracie swoje i z całego serca życzę Wam powodzenia. Dzięki za dźwięki i mam nadzieję, że do usłyszenia/zobaczenia! Równie dobrze my mogliśmy odpaść.
~???? (156.17.xxx.xxx) | 2011-12-13 13:16:47
nie rozumiem, Pudełko Zapałek nie podobało mi się... nie rozumiem...
~MBRW (80.51.xxx.xxx) | 2011-12-13 13:14:40
śmiech na sali. śmieszne to, jak w takim pojedynku mógł odpaść TAKI zespół :) chłopaki, przyjcie dalej, kariera przed wami!!
~wiem co mówie (78.8.xxx.xxx) | 2011-12-13 11:32:15
chciałbyś
~stepa (83.4.xxx.xxx) | 2011-12-13 10:43:57
wilczy bilet dla nich !!!! :)
~wiem co mówię (78.8.xxx.xxx) | 2011-12-13 10:09:15
utwory The Modts są energetyczne, dynamiczne i słuchając ich aż chce sie bawić! A utwór "Ona" Pudełka Zapałek nie jest taki, nie ma tej energi.
~stepa (83.4.xxx.xxx) | 2011-12-13 09:50:45
CIEKAWE CO SĄDZI O TYM Jerzy Węgrzyn
~wiem co mówię (78.8.xxx.xxx) | 2011-12-13 09:30:42
The Modts powinno wygrać
~Ania (78.8.xxx.xxx) | 2011-12-13 09:18:09
Cierpliwie czekamy na wyniki
~Fafu (31.175.xxx.xxx) | 2011-12-12 23:54:42
No Panowie! 3mam Kciuki, moc jest z Wami! Yo Sąss!
~Iwona (82.143.xxx.xxx) | 2011-12-12 21:56:52
The Modts!!!!!!!!!!!!!!!
~wiem co mówię:) (78.8.xxx.xxx) | 2011-12-12 21:45:21
The Modts górą!
~stepa (83.4.xxx.xxx) | 2011-12-12 21:17:21
Się rodzi legenda...
~stanisław (156.17.xxx.xxx) | 2011-12-12 21:09:41
eric z that 70s show na basie :D
~woj (83.27.xxx.xxx) | 2011-12-12 19:50:33
pojedynek niczego tam nic, tu również nie za bardzo...
~Maciej Ż. Pudełko Zapałek (83.4.xxx.xxx) | 2011-12-12 16:06:45
Tak się chyba nie da, ale faktycznie byłoby najlepiej :) Również życzę powodzenia :)
~Tomek K. Pudełko Zapałek (89.174.xxx.xxx) | 2011-12-12 15:55:13
Normalnie wysłałbym na Was sesemesa ale byłby to strzał w kolano, ech... nie lubię rywalizacji. Wasz sukces będzie naszą porażka a nasz sukces Waszą, zatem zyczę Wam i nam wyniku ex aequo ;)
~Hockej (79.187.xxx.xxx) | 2011-12-12 14:22:57
Fajna muzyka powodzenia w bitwie.
~Bździągwa (81.190.xxx.xxx) | 2011-12-12 13:22:15
POLECAM!!! Chłopaki podbiją świat :>
~Agula (87.105.xxx.xxx) | 2011-12-12 10:30:13
Super Zespół, świetna muzyka i fajne Chłopaki:)
~Anka (78.8.xxx.xxx) | 2011-12-12 10:24:01
Również polecam zespoł The Modts! Warto:)
~A792 (78.8.xxx.xxx) | 2011-12-12 10:22:57
Polecam zaespół! naprawdę warto!
pokaż wszystkie komentarze
ukryj część komentarzy
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony. Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
RADIO WROCŁAW NA FACEBOOKU
RADIO WROCŁAW Wrocław, Legnica 102,3 FM| Wałbrzych 95,5 FM| Zgorzelec, Bolesławiec 103,6 FM| Kudowa - Zdrój 98,0 FM
Kotlina Jeleniogórska 96,7 FM| Kotlina Kłodzka 96,0 FM| Bogatynia 89,0 FM
Współorganizatorzy:
Stara Kopalnia Centrum Nauki i Sztuki
Legnica ART Legnica Wałbrzych
Wrocław