ZESPOŁY
A | A | A

Prąd

Wrocławska grupa założona w 2009 roku.

Swoje początki opisują tak: "Długie miesiące prób, wbijanie zębów w piwniczne ściany, hektolitry potu i dryfowanie w przestrzeni na falach dźwięku zaowocowały ładunkiem, który raz uwolniony nie da się już tak łatwo poskromić".

W czerwcu 2012 ukazała się pierwsza EP-ka zespołu.

"Nie da się ukryć, że nasze muzyczne poszukiwania są często podróżami w nieznane" - mówią - "ale Prąd nic nie może poradzić na to, że bogactwo wszechświata jest tak bardzo inspirujące w całej swojej nieskończoności, że aż prosi się o korzystanie z jego dobrodziejstw".


Skład:
Wojtek Szelwicki (git)
Tomek Krymski (bas)
Rafał Bielski (git)
Piotrek Krawczyk (perkusja)
Jurek Czajkowski (voc)



MySpace: www.myspace.com/pradrock
Facebook: facebook.com/prad.rockband

ZDJĘCIA
pokaż wszystkie +
ukryj część -
DŹWIĘKI
Piosenka konkursowa 9
Poprzednia piosenka konkursowa Osiem
Relacja Radia Wrocław o zespole Prąd

WASZE KOMENTARZE (16)
~Kasia (37.109.xxx.xxx) | 2013-01-19 09:59:13
No chłopaki zaserwowaliście tu kawał dobrej muzy zupełnie coś innego od reszty kapel w bitwie. Jeszcze niejedno przed wami ;)
~Naczynia Połączone (217.97.xxx.xxx) | 2013-01-18 10:04:15
Dziękujemy Wam serdecznie za walkę, pozdrawiamy i życzymy wielu sukcesów Muzycznych. Dawajcie czadu!
~clapton (31.0.xxx.xxx) | 2013-01-17 19:36:40
słucham i słucham tych trzech kapel i myślę, że wy jako jedyni macie szanse się przebić. Mimo, że nagania odstają trochę od pozostałej dwójki to wokal i muzyka razem stwarzają ciekawy klimat i nie słyszę w tym nachalnych naleciałości z innych kapel. Gracie coś swojego na dobrym poziomie i za to szacun. Powodzenia
~Hot Habanero (95.50.xxx.xxx) | 2013-01-16 09:55:14
Dzięki za dobrą zabawę. Gratulacje!!!
~Prąd (78.8.xxx.xxx) | 2013-01-15 19:24:41
Najbliższy koncert jaki zagramy we Wrocławiu to 24 lutego w Madnessie, wcześniej gramy poza Wrocławiem. Cieszymy się, że się podoba, pozdrawiamy!
~Wojtek (83.27.xxx.xxx) | 2013-01-15 16:07:40
Świetny numer, wokal w tym numerze wbija w fotel, sekcja i gitary też dają radę. Kiedy jakiś koncert we wro?
~Julek (83.7.xxx.xxx) | 2013-01-15 10:30:51
Na prawdę mocno dobra muza!
~This great end (90.156.xxx.xxx) | 2012-12-14 09:42:22
Dzięki Panowie za pojedynek. Powodzenia w półfinale!
~Wujek Strzelba (217.123.xxx.xxx) | 2012-12-13 17:59:01
Siema, nie ma co ściemniać i owijać w bawełnę, sypać słodkich teścików, opisów. Chłopaki z Prądu są zajefajnie dobrzy w tym, co robią, takich jak oni jest wielu, ale tylko Oni są wyjątkowi. Wszystkie obecne, telewizyjne "pluszowce" kurczą się przy nich! Bądźcie sobą i róbcie swoje, nie poddawajcie się, lepiej mieć na koncertach oklask ludzi, którym się spodobacie niż oklask statystów przy teledysku. Po prostu Rock'N'Roll, pamiętajcie żyjcie wolnością, a nie sławą! Powodzenia, Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego 2013 roku dla Prądu i PRW! Wujek Strzelbson :)
~Robert (79.110.xxx.xxx) | 2012-12-13 15:54:02
Bardzo fajnie gracie! Mam nadzieje, że wygracie pojedynek. Trzymam kciuki!
~Wojtek (83.27.xxx.xxx) | 2012-12-13 15:06:15
Przez przypadek byłem na ich koncercie w tamtą sobotę ze Skubasem w Alivie i muszę powiedzieć, że chłopaki robią wrażenie. Na pewno jeszcze jest dużo do zrobienia szczególnie pod względem brzmienia gitar ale pomysły muzyczne naprawdę warte uwagi. Życzę powodzenia :)
~Mr.G (156.17.xxx.xxx) | 2012-12-13 14:32:55
I pomysłowość! To co robią na kancertach powala. Widać że robią to z pasją. Muzyka zdaje się być ich żywiołem.
~Kudłaty (156.17.xxx.xxx) | 2012-12-13 14:29:18
Jeden z nielicznych zespołów którzy brzmią na żywo lepiej niż na nagraniach. Wspaniała muzyka, genialne wykonanie !
~Grzesiek (156.17.xxx.xxx) | 2012-12-13 14:21:53
Gdyby Prąd wydał płytę i grał w mieście więcej koncertów, to Polsce nie groziłby kryzys energetyczny !
~Robert (78.9.xxx.xxx) | 2012-12-13 12:40:30
Słychać że od zeszłego roku chłopaki bardzo się rozwinęli. Jest to obecnie jeden z najlepszych zespołów Wrocławskich! Macie mój głos!!;)
~tom (131.207.xxx.xxx) | 2012-12-13 09:52:45
Genialna muza, genialny wokal, chciałbym mieć przyjemność słyszeć coś takiego w radio :)
pokaż wszystkie komentarze
ukryj część komentarzy
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony. Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
RADIO WROCŁAW NA FACEBOOKU
RADIO WROCŁAW Wrocław, Legnica 102,3 FM| Wałbrzych 95,5 FM| Zgorzelec, Bolesławiec 103,6 FM| Kudowa - Zdrój 98,0 FM
Kotlina Jeleniogórska 96,7 FM| Kotlina Kłodzka 96,0 FM| Bogatynia 89,0 FM
Współorganizatorzy:
Stara Kopalnia Centrum Nauki i Sztuki
Legnica ART Legnica Wałbrzych