ZESPOŁY
A | A | A

Plethora

To pochodzący ze Świdnicy zespół barok metalowy, który w swej twórczości nie stroni od klasycznego rocka i metalu.

Muzyka, według członków Plethory, ma po prostu brzmieć i tworzyć spójną całość nie będąc ograniczaną przez ramy konkretnego gatunku. "Dlatego w naszej twórczości obok ciężkich riffów pojawiają się melodie w harmoniach niczym u Vivaldiego, a obok bachowskich, rozbudowanych partii instrumentalnych można usłyszeć proste, nieskomplikowane solówki" - wyjaśniają.

Skład:
Patrycja Sobczyk - wokal
Krystian Przybylski - gitara
Damian Mikulski - gitara
Sebastian Szarapow - bas
Mateusz Gawron - perkusja


Facebook: facebook.com/BaroquePlethora

ZDJĘCIA
DŹWIĘKI
Piosenka konkursowa Battlefield
Poprzednia piosenka konkursowa Angels Tears
Relacja Radia Wrocław o zespole Plethora

WASZE KOMENTARZE (57)
~Mateusz z Plethory (83.27.xxx.xxx) | 2014-01-30 20:49:24
Dziękuję w imieniu Plethory za Wasze głosy i wsparcie oraz za komentarze, zarówno te pozytywne, jak i negatywne. I gratuluję wygranej zespołowi CoEra - z takim przeciwnikiem nie wstyd przegrać. Do usłyszenia! :)
~jadźka (87.105.xxx.xxx) | 2014-01-30 14:12:39
do Magda: litości!!..."języka polska bardzo trudna"
~Magda (94.254.xxx.xxx) | 2014-01-30 11:15:50
No w końcu odpadliście. Zmięcie wokal i zaprezentujcie się z nowym na pewno bedzie lepiej.
~wwww (94.254.xxx.xxx) | 2014-01-30 08:28:56
Niektórych boli mówienie prawdy ... a nie powinno. Jeden dosadnie ją wyrazi, drugi bardziej taktownie. Drogi zespole, zdecydowaliście się wystartować w tym konkursie, to liczcie się z krytykà. Będę bardzo zdziwiony jeżeli przejdziecie dalej, ponieważ moim zdaniem jeszcze mało prezentujecie, choć macie potencjał. Wiele fajnych kapel odpadło i zostało wiele kmiotów. Nie oszukujmy się, ten konkurs to nie jest pokazanie umiejętności zespołów a nabijanie kasy dla radia. Nie oszukujmy się, zespoły walą na siebie smsy wydając duzo kasy na startery. Wiem, bo widziałem co robiły zaprzyjaznione dwa zespoły. Pomyślcie, czy jako tacy zwykli słuchacze chwytacie za tel i wydajecie 2,5 zl? Na pewno nie ...niestety muzyka sama się tutaj nie broni ... nie piszę teraz z zawiści, ponieważ nie mam powodów. To co gracie na pewno nie jest barok metalem. Kompozycje muzyczne ok, jednak dziewczyna mimo potencjalu w tym zespole wszystko psuje. Wczoraj słuchałem bitwy w pracy i po minucie wstałem i poszedłem na fajkę ....
~łysy pawłas (84.39.xxx.xxx) | 2014-01-30 00:45:16
Szokujące, że w muzyce tyle nienawiści. Znaczy..w komentarzach. Chyba macie zadeklarowanych antyfanów (czyt. antyfana ;)) A ja powiem tak.. oba zespoły są mi bliskie i oba jednako szanuję. Nowy kawałek całkiem przyzwoity i bardziej barokowy, niż ten z pierwszego (bo o to kiedyś toczyła się batalia w komentarzach). ;) Ciężkie brzmienia akurat są bliskie memu sercu. Ludzie trochę szacunku i czystości w rywalizacji! Do zobaczyska.
~Dorota (62.244.xxx.xxx) | 2014-01-29 21:39:23
Miałam okazję posłuchać na żywo-świetna muzyka, charyzmatyczna wokalistka,na pewno nie przegapię kolejnych koncertów.
~Piter (79.186.xxx.xxx) | 2014-01-29 19:49:25
Plethora , muza wymiata... bardzo mi sie podobają Wasze kompozycje...przydałoby się podkręcić kurek z Wokalem, żeby lekko wyszedł na przód i git ! Pozdro macie mojego smsa !
~Filutek (89.229.xxx.xxx) | 2014-01-29 19:47:03
Ok. Drogi Krystianie, zmieńcie swojego realizatora, bo nigdy nie będziecie mieli dobrych opinii. To wasz najsłabszy punkt.Macie potencjał, gracie dobrą muzykę, lecz ciągle psujecie swój wizerunek, przez tak nędznie zmasteringowane kawałki.Na koncertach wypadacie świetnie, zwłaszcza wokalistka.
~Krystian z Plethory (213.241.xxx.xxx) | 2014-01-29 18:30:21
Moglibyście chłopaki nie ubliżać sobie. Dawajcie opinie, ale nie kłóćcie się tutaj.
~ondrej (83.26.xxx.xxx) | 2014-01-29 18:29:18
fałsz na fałszu. jak ktoś mówi, że gra barok metal, chciałbym to usłyszeć. kaszana, kaszana, kaszana. wokal do wymiany, gitary słabe, jedynie bębny coś grają.
~Filutek (89.229.xxx.xxx) | 2014-01-29 17:18:32
Ja i Chris nie jesteśmy związani z tą kapelą ,ale fakt używamy tego samego komputera. To nie są wyżyny , raczej norma dlatego , gorąco polecam książki.Cieszę się ,że stonowałeś Panie "Hmmm" mimo wszystko,bo tylko o to mi chodziło. Nie cierpię chamstwa i kiepskich rymów, ot co. Godspeed
~hmmm (217.97.xxx.xxx) | 2014-01-29 15:36:22
Nie wspinaj się na takie wyżyny swojego słownictwa bo pękniesz :) filutku hehe Tylko ciekawe, że filutek i Chris mają te same numery IP hehe żenada :))) dalej pisz i chwal swoją kapelę ... masz rację, jak jest dużo szumu to pomaga :) powodzenia mimo wszystko w tym etapie, ponieważ nikomu źle nie życzę ... naucz się przyjmować krytykę, to nie boli. Nie pouczaj też nikogo odnośnie sposobu wyrażania swojej opinii, to jest indywidualna sprawa, a Ty filutku w pouczaniu mnie masz najmniejsze do tego prawo :)
~Chris (89.229.xxx.xxx) | 2014-01-29 14:09:07
Oczywiście łatwo krytykować z za monitora, zwłaszcza jeżeli się samemu nic ciekawego nie prezentuje. Pamiętajcie Plethora "Biada artystom na których nikt nie pluje ". Im więcej emocji wzbudzacie tym lepiej dla was.Ja jestem za .Ciekawy wokal, który dużo wnosi świeżości do waszej muzyki, dobre połączenie.
~Filutek (89.229.xxx.xxx) | 2014-01-29 13:21:24
Tak i dokładnie wyszło z ciebie o czym mówiłem Panie "Hmmm", ewolucja czasem nie postępuje miarowo drogi Australopiteku.Nie chodziło mi o słowa krytyki twój wybór twoje prawo,ale z takim poziomem wypowiedzi nie zaistniałbyś nawet w żłobku.Chodzi o twój wulgarny język.Cóż,twoje rymy czarna to rozpacz. Proponuję zagłębienie się w jakąkolwiek literaturę, może nawet się przez to zbliżysz do Kenyanthropusa.Więc wybacz jeżeli nie podzielę twojego entuzjazmu.
~citizen (93.175.xxx.xxx) | 2014-01-29 13:19:14
Mi się podobają, daję im szansę. Mój głos dla Plethory. Zapoznajcie się z zespołem zanim będziecie obrzucać kąśliwymi komentarzami ;) Peace
~pod (80.254.xxx.xxx) | 2014-01-29 12:05:34
barok metalowy??? - to jest kabaret czy co? Festiwale dla kabaretów odbywają się na łamach muzycznej bitwy? Ciekawe...
~hmmm (217.153.xxx.xxx) | 2014-01-29 11:39:28
Ty fiutku czy jak Ci tam. Boli Cię coś może czy jak, bo nie rozumiem? Chyba można wyrażać swoją opinię czy nie? Z tego co wiem to wolny kraj. Nie broń teraz nikogo, bo produkcja słaba, to już Wasz problem, że "kmiota" żeście w eter wypuścili i tyle. Rozumiem, że w kołchozie byłeś, skoro wiesz jak tam mówią :) może być wierszem jak sobie życzysz :) Twoja gadka istne dno, ale i tak nie obchodzi mnie to. Moje zdanie wypowiadam, nie zgadzasz się z nim - zatem spadaj :) oczywiście nie uraź się i nie odbierz tego personalnie :) trochę żałuje tamtego wpisu hmmm mogłem napisać, jest cudownie, cukiereczka i ciasteczka :) alles gut :) tak trzymać ....
~Filutek (89.229.xxx.xxx) | 2014-01-29 09:45:09
Jeżeli nie posiadasz kultury osobistej , bo właśnie wyrwałeś sie ze swojej małpiej rodziny , to polecam nie wypowiadaj sie na łonie jakichkolwiek stron Panie "HMMM".Tak właśnie wypowiedział by się szympans , którym chyba jednak jesteś podbity. Wokalistka wiele potrafi, są minusy w nagraniu, nie wszystkim się to może podobać ,ale by wyjechać z taką kołchozowską gadką, proszę wieprze troszkę poszanowania dla ludzi.
~hmmm (217.97.xxx.xxx) | 2014-01-28 13:29:01
jestem przekonany, że odpowiednia produkcja rozwiązałaby problem .... wypowiedź poprzednika ... no tak, fajnie się płytę zrobi w studiu a na koncercie ch.... wokal mnie poraża ... boże .. nie marnuj chłopaków ... odpuść ... podaj się do dymisji ... Ciebie się nie da słuchać, ani na nagraniach ani na koncercie, co to k.... jest ... dno :( choć zapewne jesteś sympatyczną dziewczyną, to wokalnie nie potrafisz :(
~All (95.160.xxx.xxx) | 2014-01-16 22:30:00
Ależ dużo komentarzy :) Nie rozumiem trochę tych kontrowersji związanych ze stylem i wokalistką - widać, że macie wiernych antyfanów ;) Angels Tears - faktycznie brzmi dość biednie, ale jestem przekonany, że odpowiednia produkcja rozwiązałaby problem. Wokalistka faktycznie zdaje się odrobinę nie pasować do reszty, ale podoba mi się jej głos i z chęcią usłyszę ją w drugim utworze, który powinien rozwiać wszelkie wątpliwości :)
~Wariat (81.190.xxx.xxx) | 2014-01-09 01:37:11
Nazwa "Plethora" kojarzy mi się z plechą (serkiem z pod napletka). Albo z samym napletkiem. NaPlethora :)
~Jizza (31.2.xxx.xxx) | 2013-12-18 13:45:28
Bylem na koncercie - tragedia, posluchalem nagrania - tragedia, poczytalem dyskusje w komentarzach - tragedia. Palker dobry i wokalistka ladna z twarzy, to bylo by tyle z plusow.
~kinia (5.174.xxx.xxx) | 2013-12-17 14:33:57
gdzie tu jest refren??? aranz jak dla mnie lezy i kwiczy, wokal mnie nie przekonuje nic, a nic ;/. Choć musze przyznać, ze nie są najgorsi z całego MB. prawdziwą tragedią to dopiero jest POXY LIFE!choc to pewnie niewielkie pocieszenie
~sebastian (91.212.xxx.xxx) | 2013-12-14 14:19:53
Też się zastanawiam dlaczego wszyscy myślą że to jakaś zawieść ludzka. Równiez byłem na koncerci i mog epowiedziec to samo chłopaki daja radę, perkusja naprawde daje radę. No ale wokal strasznie psuje. Dziewczyan powinna sama odejść i spróbować sił w innym typie muzyki. A tak tylko bedzie im przeszkadzać, na razie chłopaki sie bronia ale z tym wokalem ani muzycznej bitwy ani festiwalu nie wygrają. No chyba że chca duże rachunki za telefon płacić. Ludzie dobrze wam radzą, chcą was słuchać ale bez tej Panny.
~on_on (217.153.xxx.xxx) | 2013-12-13 08:21:18
Nie wiem, dlaczego jak się coś krytykuje to ludzi nazywają to zawiścią? przecież każdy ma prawo wyrazić swoją opinie, prawda? no nie oszukujmy się. muzycznie dobrze. miałem okazję posłuchać i np. bębniarz jest dobry i widać, że potrafi grać. pozostała reszta członków również. no ale wokal? po prostu dno. i nie mówię tego z zawiści, bo co to ma na celu. Tak samo sądzą moi znajomi, którzy byli na emergenzie. muzycznie dobrze, wokal do bani. nie twierdzę, że dziewczyna głosu nie ma, ma... ale nie do takiej muzy. ktoś dobrze napisał, śpiewa jakby miała kluchy w buzi. To ma porywać a póki co kłuje w uszy. Panowie, chcecie grać i coś zrobić na scenie? wymieńcie Panią .... pozdrawiam
~SMS (78.8.xxx.xxx) | 2013-12-07 11:10:04
Straszne zło, takiego kiczu to jeszcze nie słyszałem, w muzycznej bitwie, w tej kategorii. Wokal straszny, jakby dziewcze przez gruby koc śpiewało, mając usta zapchane kluskami śląskimi. Produkcyjnie dno a muzycznie gniotowaty kicz... Musieliście sporo sms-ów wysłać... Konkurencyjna kapela kładzie was pod każdym względem!
~wielbicie Radia Wrocław (62.141.xxx.xxx) | 2013-12-05 18:53:21
Gratulacje Plethora. Wasi fani są wierni a wszystkie zarzuty pod waszym adresem to po prostu zwykła ludzka zawiść czego nie brakuje w waszym kraju. Przed wami jeszcze mnóstwo pracy i hejtu. Myślę, że osiągniecie sukces.Życzę powodzenia w dalszej części bitwy i cały czas atakujcie do przodu.
~lukasz (91.212.xxx.xxx) | 2013-12-05 15:23:21
Zabawnie bedzie na koncercie. Już raz zapowiadali wielkie bum i zmiany aaa pokazali to co wczensiej na koncertach starego zespołu w gorszym wykonaniu przez nowa wokalistke , teraz maja jeszzzcze problem bo nie wiedza co graja. Lider zespolu zamiast robieniem z siebie debila mobyy to ogarnac. Ale widac jaki lider taki zespol.
~metalfan (81.190.xxx.xxx) | 2013-12-05 11:18:38
ale wyjec, to bardziej przypomina punkową młucke i koło baroku nawet nie stało. Sądzę, że zespół ma po prostu dużo znajomych i dlatego przeszedł bo muzyka się niczym nie broni a wokal przemilczmy bo to jakieś nieporozumienie
~oliwia (91.212.xxx.xxx) | 2013-12-05 09:47:42
Muzyka się obroniła. Ludzie dali wam dużą szanse, wiec jej nie zmarnujcie i wyieńcie ta laskę. Bo nie nadaje sie do stylu który gracie, no chyba że lider myśli że barok metal to jazz i blues. Zobaczymy co pokazecie na koncercie czy ten barok bedzie czy dalej bedzie to kontynuacja starego zespołu z miotajacą się bluesowa wokalistka.
~gaga (89.230.xxx.xxx) | 2013-12-04 23:24:18
Super,super tak trzymać,powodzenia pozdrawiam Was
~wielbiciel Radia Wrocław (62.141.xxx.xxx) | 2013-12-04 20:29:10
Widzę tu bardzo dużo negatywnych komentarzy i bardzo się im dziwię. Słyszałem poczynania starej wokalistki i nowej. Obecnie Plethora to inna liga. Wokalistka prezentuje bardzo wysoki poziom. Widać jej gruntowne przygotowanie wokalne. Pomimo widzianych na koncertach niedociągnięć to prezentuje się o niebo lepiej nie poprzednia. Wy nie słyszycie elementów barkowych, ja słyszę je wyraźnie w twórczości zespołu. Może ten utwór nie odzwierciedla tego, ale cała twórczość tak. Myślę sobie, że wszystkie negatywne opinie są napisane przez fanatyków poprzedniej wokalistki, której polecam dobre lekcje śpiewu.
~łukasz (87.207.xxx.xxx) | 2013-12-04 18:38:46
stare wykonanie o niebo lepsze. nowa wokalistka nie nadaje się do tej muzyki !
~sas (78.9.xxx.xxx) | 2013-12-04 18:30:57
a mi się podoba oby tak dalej...
~... (91.212.xxx.xxx) | 2013-12-04 15:15:56
Jak widzisz lider nawet nie wie jaką muzykę gra.
~Christophoros (89.229.xxx.xxx) | 2013-12-04 14:43:59
Wokalistka jest bardzo dobra znam jej potencjał.Jest ofiarą niekompetencji swoich muzyków i tyle . Utwór źle dobrany nie ukazuje w pełni jej możliwości nie mówiąc o zespole. Słowa krytyki powinny być kierowane pod adresem lidera i tyle !!!
~nick (156.17.xxx.xxx) | 2013-12-04 14:00:42
po prostu w gorącej wodzie kąpani
~... (91.212.xxx.xxx) | 2013-12-04 13:32:43
Zgadzam się z Tobą Sil. A tak wychodzi na to że zespoł sam nie wie co gra i co chce zaprezentować. Moze warto najpierw samemu sie dowiedziec co sie gra a nie rzucać pełno słów na wiatr a prezentować sie z czymś zupełnie innym? SKoro podchodzicie do konkursu jako barokowy zespól to trzeba was oceniać jako zespoł barokowometalowy. Czyli można ocenić że w takim razie jesteście kiepskim zespołem któremu daleko do jakiego kolwiek barokowego zespołu barokowego i do tego oszukujecie troche ludzi których chcecie zaprosic na koncert. Bo zapraszacie jako zespoł barokowometalowy a zastaniemy z tego co tu preznetujecie ściemniaczy.
~Sil (77.89.xxx.xxx) | 2013-12-04 13:26:16
Po mojemu promowanie się na jedno, a wrzucanie do konkursu czegoś innego, jest jak strzał w stopę. Albo polityczne obietnice. Ale Wasz wybór. Lepiej było by poczekać ten rok na następną edycję i wystartować z czymś, co faktycznie pokrywa się z opisem kierunku, w którym podążacie.
~Mateusz z Plethory (83.27.xxx.xxx) | 2013-12-04 13:20:20
@Sil: odpowiedź w moim poprzednim poście: "Aktualne utwory przechodzą właśnie etap mixu i masteringu, dlatego prosimy o trochę cierpliwości. :) Kawałki z elementami barokowymi do usłyszenia podczas najbliższych koncertów - m.in. na wrocławskiej Emergenzie, 7-go grudnia."
~Ania (77.89.xxx.xxx) | 2013-12-04 13:16:49
Zupełnie nie rozumiem tej fali hejtu. Każda muzyka w jakiś sposób broni się sama, a to czy komuś się podoba czy nie to już kwestia gustu. Co prawda ja wolę nieco inne gitarowe riffy, ale ta muzyka nie jest zła! Jeśli zespół będzie nad sobą pracował, to może wiele zdziałać. Ważne, że macie pomysł na swoją muzykę i ciągle chcecie się rozwijać. Patrycja ma bardzo dobry głos. Może nie do końca do tego rodzaju muzyki, ale do jazzu i bluesa, czemu nie? Chętnie posłuchałabym innych utworów, a może też innych aranżacji...
~Gran (78.9.xxx.xxx) | 2013-12-04 13:03:32
O rany, ale hejt tu leci...
~Kris (89.229.xxx.xxx) | 2013-12-04 12:56:56
Przynajmniej nie gracie komercji, jak wasz przeciwnik bardzo przeciętny i słaby kopista zresztą . Słowa krytyki są nie zasłużone.Wokalistka jest na prawdę dobra i ma potencjał ido tego potrafi śpiewać po angielsku z dobrym akcentem. Nie można od razu skreślić zespołu po usłyszeniu jednego utworu. Czytam tu wiele niezasłużonych słów krytyki wynikających bardziej z czystej nieżyczliwości, niż znajomością tematu.Chciałbym słyszeć więcej takiej muzyki w radio. Mam dosyć pojękiwań zespołów typu "Kavnacka" w marnej angielszczyźnie. Słyszałem już wiele tego typu zespołów które oprócz plagiatu nic nie wniosły nowego do muzyki. Tak trzymać "Plethora " !!!.
~marek (91.212.xxx.xxx) | 2013-12-04 12:56:01
Z opisu tutaj jak i na fb wynika że gracie barok metal a nie że coś z jego elementami. Dlatego coś tu sie nie zgadza. Przyjde na koncert zobaczyć co macie do zaoferowania w "nowej" odsłonie. Mam nadzieje ze bedzie to nowa odsłona a nei tak jak na koncercie od zmiechu do świtu. Potencjał macie i moze być fajnie ale tak jak duzo osob tu radzi wokal do wymiany.
~Sil (77.89.xxx.xxx) | 2013-12-04 12:52:41
Po przeczytaniu odpowiedzi perkusisty, po prostu nie mogę sobie odpuścić zadania jednego pytania. Skoro promujecie się jako zespół barok metalowy i opowiadacie o wielkich zmianach, to dlaczego do konkursu wystawiacie kawałek z czasów, gdy graliście coś innego w mocno odmiennym składzie?
~gitarzysta (94.254.xxx.xxx) | 2013-12-04 12:26:41
Ja slucham i slucham i szukam tego barokowego brzmienia sle widac coś sie komus pomylilo. Szkoda ze nie pocwiczyliscie z pania K. Jej wykonanie brzmialo lepiej po mimo pewnych nieczystosci. Wpadalo w ucho a tu tylko meczy przez co reszta nie jest w stanie obronic utworu. A moglo byc na prawdę fajnie. Polecam zmiane wokalu.
~Mateusz z Plethory (83.27.xxx.xxx) | 2013-12-04 12:22:25
Cześć! @sandra: jako perkusista dziękuję za komplement. Co do reszty wypowiedzi: rzeczywiście, przeciwnik trafił nam się bardzo dobry, a co do wokalistki - Patrycja jest naprawdę dobra, mam nadzieję, że się Pani przekona z czasem. @stiwi: rzeczywiście, trafne spostrzeżenie - kawałek jest jeszcze sprzed zmiany kierunku twórczości, z czasów Cyanide. Aktualne utwory przechodzą właśnie etap mixu i masteringu, dlatego prosimy o trochę cierpliwości. :) Kawałki z elementami barokowymi do usłyszenia podczas najbliższych koncertów - m.in. na wrocławskiej Emergenzie, 7-go grudnia. @marek: ma Pan rację, w tym utworze dopiero zaczynają pobrzmiewać barokmetalowe wątki. Z tymże, tak jak mówiłem w wywiadzie, gramy metal z elementami baroku.
~pacquiao (85.99.xxx.xxx) | 2013-12-04 12:03:32
Im wiecej razy tego slucham, tym bardziej mi sie podoba. Super solowka pod koniec!
~nick (156.17.xxx.xxx) | 2013-12-04 11:49:21
ani jednego pozytywnego komentarza, wow
~pod (80.254.xxx.xxx) | 2013-12-04 11:18:31
bez polotu, slabe. Vocal niestety się męczy - i to słychać:(
~marek (94.254.xxx.xxx) | 2013-12-04 11:17:05
A juz gracie ten barok metal? Czy to plany na przyszłość bo jak juz to cos wam sie pomylilo. Chyba trzeba sie zapoznac z definicja i zespolami ktore graja barok a nie wymyslac ze cos sie gra. Slabo...
~ktos (87.207.xxx.xxx) | 2013-12-04 11:03:59
Barok? Wtf proponuje zapoznać się z tworczoscia zespołów barokmetlowych
~DD... (80.48.xxx.xxx) | 2013-12-04 10:23:54
Mało przekonujący vocal.
~stiwi (91.212.xxx.xxx) | 2013-12-04 10:21:27
gdzie te obiecane zmiany na fb piszecie ze zmieniacie nazwe i gatunek a tu ani barokowego metalu ani zmian. utwory tak samo grane jak w cyanide.
~rafał (91.212.xxx.xxx) | 2013-12-04 10:20:58
wokal nie do tego klimatu
~sandra (91.212.xxx.xxx) | 2013-12-04 10:15:50
Trafiliście na mocnego przeciwnika, wasz zespoł wypada dość marnie przy konkurencji , byłam na waszym jak i ich koncercie i trzeba przyznać że wasza wokalistka wypada kiepsko i do tego miota się po scenie jakby nie wiedziała co ma ze sobą zrobić. A wykonanie Angels Tears brzmiało o wiele lepiej z poprzednia wokalistką nowe wykonanie nie ma takiego przebicia. Jedynie perkusiscie nie można odmówić talentu.
~Sil (77.89.xxx.xxx) | 2013-12-04 10:15:42
Nieco monotonnie i zdecydowanie za szybko miejscami. Wokalistka Wam się dusi. Aż słychać, że nie daje stu procent, bo ją mocno melodia ogranicza.
pokaż wszystkie komentarze
ukryj część komentarzy
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony. Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
RADIO WROCŁAW NA FACEBOOKU
RADIO WROCŁAW Wrocław, Legnica 102,3 FM| Wałbrzych 95,5 FM| Zgorzelec, Bolesławiec 103,6 FM| Kudowa - Zdrój 98,0 FM
Kotlina Jeleniogórska 96,7 FM| Kotlina Kłodzka 96,0 FM| Bogatynia 89,0 FM
Współorganizatorzy:
Stara Kopalnia Centrum Nauki i Sztuki
Legnica ART Legnica Wałbrzych